Բանբեր հայագիտության =Вестник Арменоведения =Journal of Armenian studies

Effective Teaching Strategy in Doctoral Programs

Mkhitaryan, Atom and Khachatryan, Nonna (2019) Effective Teaching Strategy in Doctoral Programs. Բանբեր Հայագիտության=Вестник Арменоведения=Review of Armenian Studies, 1. pp. 198-208. ISSN 1829-4073

[img]
Preview
PDF
Download (262Kb) | Preview

    Abstract

    Կրթական գործընթացը որոշ դասախոսների և սովորողների շրջանում դեռևս ընկալվում է որպես գիտելիք ձեռք բերելու միջոց, և ոչ թե որպես մտածողության ձևավորմանն ուղղված գործընթաց: Ներկայումս բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի այն կրթական ծրագրերն են դառնում մրցունակ, որոնց վերջնական արդյունքների համաձայն ձևավորվում են ոչ միայն իրազեկ` այլև ստեղծագործական հմտություններով շրջանավարտներ: Այս առումով, մասնագիտական բարձրագույն կրթության երրորդ աստիճանի կրթական ծրագրերում մեծ ուշադրություն պետք է դարձնել ուսանողների անձնային արդյունավետ աշխատանքների վերջնարդյունքներին, որոնք հետամուտ են ստեղծարարության, նորարարության և ինքնարտահայտման զարգացմանը, որը և Բոլոնիայի գործընթացի պահանջներից մեկն է: Образовательный процесс по-прежнему рассматривается как способ получения знаний, а не как процесс, направленный на развитие образа мышления. В настоящее время конкурентоспособными являются те образовательные программы третьего цикла высшего образования, по конечным результатам которых формируются не только «компетентные выпускники», но и те, у кого есть «творческие навыки». В этой связи особое внимание в образовательных программах следует уделять конечным результатам личной эффективной работы, нацеленной на развитие творческой, новаторской мысли, что является одним из требований Болонской системы.

    Item Type: Article
    Additional Information: Կրթության արդյունավետ ռազմավարությունը դոկտորանտուրայի ծրագրերում։ Эффективная стратегия обучения в программах докторантуры.
    Uncontrolled Keywords: Մխիթարյան Ա., Խաչատրյան Ն., Мхитарян А., Хачатрян Н.
    Subjects: L Education > LB Theory and practice of education > LB2300 Higher Education
    Divisions: UNSPECIFIED
    Depositing User: Bibl Dept FSL
    Date Deposited: 12 Jun 2019 14:31
    Last Modified: 14 Jun 2019 14:38
    URI: http://armstudies.asj-oa.am/id/eprint/305

    Actions (login required)

    View Item